Garantie en klachten
Garantie
Wanneer een artikel bij normaal gebruik binnen de verwachte levensduur stuk gaat, hanteert EURIEKNALLER hiervoor de wettelijke garantietermijn. Wat je mag verwachten verschilt per product. Van belang is onder andere de prijs, het soort product, het merk, de normale levensduur en wat er op de verpakking staat. Normale gebruiksslijtage valt niet onder de garantie. Voor sommige artikelen geldt aanvullende fabrieksgarantie. Dit staat dan aangegeven op de productpagina en op de verpakking van het artikel.
Als je aanspraak wilt maken op garantie dien je in het bezit te zijn van een aankoopbewijs. Dit kan de orderbevestiging of een transactiebewijs zijn. Neem contact op met onze klantenservice.
Klachten
Heb je een klacht? Geef die aan ons door. Klachten kunnen ons helpen om onze artikelen en/of service te verbeteren. Je kunt je klacht doorgeven door deze te mailen naar info@eurieknaller.nl. Wij geven binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie op je klacht.
